sufficating.

förra veckan blev det båtfärd och utgång på kvällen. bakislunch på wägga med emelie i solskenet. jobb på harry's på lördagkvällen och uggla var ute så allt var i sin ordning. söndags blev promenad. ångest. jobb måndag-tisdag och utgång igår. åbron en onsdag är mer regel än undantag denna sommar. kort visit på efterfest i palatset sen våldgästades emelie och bulimikern-lucy. lucy är en väldigt kelen katt förövrigt. min torsdag har spenderats med emelie. långlunch och chailatte på christins conditori. sedan fick jag insupa lite frisöratmosfär när jag skulle köpa schampo. men det blev inget köp, kan inte riktigt förmå mig till att bedra mitt kära redken. en kvällspromenad senare med emmie vet jag precis vad som behövs göras men hur fan ska jag gå till väga? vad blir rätt och fel? vad vill jag innerst inne? mitt liv har fastnat under pausknappen och jag vill ut. jag vill vara nitton, oansvarig och leva livet. precis som alla andra gör. resa, plugga, jobba. var-när-hur jag vill. jag har drömmar, mål och visioner som ligger på is. och de kan visst få ligga där, så länge jag får leva lite. jag vill inte vakna upp om 10 år och undra vad fan jag gjorde. varför jag inte levde. livet tar inte slut om tio år, men jag vill inte vänta tills dess med att leva. jag missade en del under gymnasietiden för att jag valde att flytta hemifrån och min ekonomi var sådär. sedan slet jag livet ur mig på salongen i kristianstad och nu detta. om mina vänner får, får väl jag? varför skulle inte jag få leva mitt liv som jag vill? jag vet inte vad jag ska ta mig till..

Kommentarer
Postat av: alex.

jag saknar dig <3

2009-07-13 @ 13:55:55
Postat av: robin

jag också :/

2009-07-14 @ 16:17:53
Postat av: alex.

vad händer?? <3

2009-07-14 @ 22:40:39
Postat av: nikki

babylouu! så ska du inte känna. inget får stoppa dig, inget! klart du ska få leva ut. sök skolor och åk utomlands om du känner för detta. förstår om det känns tungt ibland att mycket är förbi men det går att ändra, jag lovar. önskar jag hade mer tid så jag kunde komma ner till dig. jag skäms, så du vet. Älskar dig! remebaaah :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback