are you drinking milk at the disco?

efter jobbet igår blev det hem för snabb-fix som tog mig två timmar(!) mitt hår tar en eeeevighet att föna! iallafall, vid 12.00 styrde jag min rosalila cykel ner mot åbron för lite vin och nya människor. när vi sett magnus uggla med crew spatsera förbi gick vi in på harry's och dansade oss svettiga och drack på tok för mycket, fast det senare får väl mest jag stå för. man beställer inte in ny dricka kvart i två när stället stänger två, kom ihåg det joanna! efter att ha sett en av parlamentet-snubbarna på dansgolvet stod jag och tjattrade lite med några kära ansikten ett bra tag och sedan cyklade jag hem. resten är en total repris av vår personalfest. jag kom hem aspackad och däckade med kläderna på, igen. fresh. imorse mådde jag apa men stod redo på jobbet för att servera bord klockan elva på morgonen med gårkvällens smink. fast det sistnämnda var jag ialla fall inte ensam om. vi fick äran att servera mat till mr.uggla och hans crew som var sugna på en återställare efter gårdagens fest. efter en lätt ostabil dag på jobbet cyklade jag hem med moa som sällskap och ikväll har jag kollat på priviliged och ätit kyckling-i-bröd. nu ska jag sova, imorgon jobba! pusspåer!

Kommentarer
Postat av: Malin,Todde och Fanny

Todde tackar så mkt för det fina kortet han fick på posten av er idag:)

hoppas allt är bra med dig!

ha det fint!

kram från oss i älmhult!

2009-06-29 @ 20:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback