can't get you off my mind.

jag hade rätt, onsdags var en rikitgt bra dag. med madelen, nattie, marielle och emmie som sällskap handlade vi picknick-mat och slog oss ner vid havet i kollevik ett par timmar tills svanarna väste på oss. då var det dags att åka hem helt enkelt. vi fortsatte vårt girl-talk hemma i min säng med lite glossiga tidningar som sällskap. vilka fina vänner jag har! och nu är nathalie 20, grattis vännen! idag har jag jobbat, fullt ös-medvetslös. klockan 23 var jag hemma och då gjorde jag en snabb-fix för att sedan trampa ner i stan på min lilarosa cykel. på harry's mötte jag upp lite kära arbetskollegor i dubbel bemärkelse, för att småprata om lite allt möjligt över en god drink. för min del blev det p2, det är min favvis! cyklade hem vid kvart i ett och sedan dess har jag umgåtts lite med robin och ätit jordgubbar. nu ska jag sova, imorgon väntar jobb och därefter utgång! godnattpuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback