energyboost!

vilken bra dag det här är och kommer bli, det känner jag på mig! jag vaknade av alarmet 10.30, på med sköna kläder och en powerwalk runt stan. passade på att hämta mitt efterlängtade paket från h&m och handlade lite nödvändigheter på ica. sedan kunde jag inte motstå jordgubbsståndet utanför så en liter ren sommar fick följa med mig hem också. väl hemma åt jag lyxfrukost med elle som sällskap och balkongen vidöppen. jag älskar sommaren! även om jag inte hinner eller har ordentligt tålamod för att ligga ute och sola så älskar jag det här vädret. på något sätt tankar man energi och glädje av solen. ialla fall, nu har jag precis kommit ut ur duschen och ska påbörja min makeover. fixa håret, sminka mifg och välja kläder. får nog bli lite solskyddsfaktor på mina vita armar också! nu sjunger kelly rowland: when love takes over, på högsta volym och om en timme får jag finbesök! ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback