i'm gonna wear my high heels.

tiden bara springer iväg! har jobbat långpass på jobbet, 11-22 i tio dagar, sen en ledig dag och därefter hela denna veckan, så mina dagar är inte så innehållsrika, men vilken underbar känsla att äntligen tjäna lite pengar! kommer inte ens ihåg sist jag åkte iväg och shoppade ordentligt men det ska jag unna mig nu! för från och med imorgon har jag nio dagars semester, såå underbart! jag ska shoppa, sola, slösurfa, spela tv-spel, träffa vänner och familj, äta glass på glassbåten, festa och njuta av livet. i nio dagar får jag lukta gott, ha fin frisyr, mina kläder, smycken och nagellack på mig igen :).

denna vecka har varit nostalgisk, har haft studenternas champagnefrukost som väckarklocka, inte helt fel att vakna upp till faktiskt! imorgon blir det lite förfest på jobbet som chefen styrt upp sedan blir det vip:en på harry's! jag är grymt partysugen! jag har även lagt en beställning på en ny mobil, så snart mina vänner kan även jag sms:a & ringa och känna mig något mindre socialt missanpassad ;) nu ska jag dricka pepsi & äta mitt godis som robin köpt som semester-present till mig!
goodnight peeps.

Kommentarer
Postat av: madie.

ha det riktigt roligt ikväll, smsa mig när den är igång! jag kommer hem och har semester i sex dagar vid midsommar, hoppas vi kan ses då honey! <3

Postat av: linn.

åh, vad jag vill träffa dig snuttis <3

2009-06-14 @ 21:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback