orange with a twist of chocolate.

under min effektiva tisdag fick jag även känna på lite semesterkänslor när jag och my love bestämde oss för att grilla korv och äta ute i solen, helt underbart! en sådan simpel grej som kan bli så mysig. vid 22-tiden igår var mina kunder nöjda & glada och innan läggdags blev det några avsnitt av gossipgirl. idag kom annica, mammas väninna och syster på besök. först gjorde vi citygross och jag fick tag på glass med apelsin/choklad-smak, låter supergott! därefter tog vi tag i annica's hår och gjorde det sommarfint. sedan bestämde vi att syster skulle stanna över natten då vi syns på tok för sällan! så efter att nick kom på drop in-klippning beställde vi pizza, tog en promenad, köpte lite godis och såg en film tillsammans. just like back in the days. min syster är världens skönaste människa! imorgon blir det upp tidigt för att vinka av syster vid tåget, sedan ska jag vara effektiv och motionera lite när jag ändå är igång. om jag känner mig själv rätt blir det sedan dusch, brakfrukost, en sväng på stan och sedan tv-serier på datorn. imorgon ska jag bara slappa! ska försöka iallafall! nu -> gossipgirl och rota lite i godispåsen innan john blund kommer på besök!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback