sunshine.

gårdagen i karlskrona var supermysig. jag skrattar aldrig så mycket som jag gör tillsammans med robin! söta somriga tunikor, annorlunda smycken och lite bra-att-ha-shopping och supergod mat blev det. på tåget hem svalkade vi oss med varsin glass och kollade igenom våra fynd. väl hemma hämtade vi min nya mobil, så nu mina damer och herrar kan man minsann få tag på mig igen, underbart! liten, svart sak som är my new best friend. efter min sovmorgon idag blev det en smoothie till frukost och nu hänger jag på hitta.se för alla mina telefonnumer försvann när jag bytte mobil, pust! inget att hänga läpp för, får se det som en ordentlig rensning. idag fick jag ett litet paket på posten också, något till mig och något till syster som en liten sommarlovspresent. jag älskar att få paket på posten! nu ska jag surpla upp det sista av smoothien sen blir det en powerwalk och en runda på stan. ikväll väntar 3 klippningar så ska använda den gär dagen maximalt! ciao på er darlings!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback