toast in bed.

midsommarafton passerade med god mat, dricka och spel. idag trotsade jag mitt något tunga huvud och gjorde patricia sällskap när hon tatuerade sig. sedan handlade jag god bakis-frukost och andra nödvändigheter till en lördag all by myself. väl hemma fick jag trevligt besök av emmie och jag bjöd på rostade mackor. efter emmie gått hem har jag legat nerbäddad i sängen med tv-serier på datorn med godis inom räckhåll i princip hela dagen förutom korta toalettpauser och för att rosta lite fler mackor. jag lever verkligen ungkarlsliv när inte my love är hemma. tur att han kommer hem imorgon igen så jag får något vettigt i mig. min mage är lite arg på mig efter halva den där chipspåsen. äh, man lever bara en gång. och nu efter min lilla paus ska jag bestämma mig för om jag ska kolla på "the hills" eller "priviliged", vilka problem man har va? vet ni vad det bästa är? när man är hemma själv får man äta rostade mackor i sängen fast det smular! man får passa på för gör man det när robin är hemma får man skäll. haha. hoppas mina vänner hade en trevlig kväll igår! i miss you, my darlings!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, vad busig du är. vi hade det finfint. men det blev en blöt kväll ! ; ) hoppas allt är bra med dig annars <3

2009-06-21 @ 21:08:34
Postat av: linn

haha, vad busig du är. vi hade det finfint. men det blev en blöt kväll ! ; ) hoppas allt är bra med dig annars <3

2009-06-21 @ 21:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback