you give me fever!

min måndag blev inte helt som jag tänkt mig men bra ändå. vi kom ifrån jobbet redan vid tio och bestämde oss för att sticka ner till åbron för lite måndags-cider men när vi kom fram vid elva ville de inte servera oss. inte på karlmans heller. inte nog med att vi ville ut och festa en måndagkväll utan de vägrar servera oss också. stefan sa "det är måndag joanna, gå hem och lägg dig." det hela slutade med att jag ska jobba på lördag. jag som var ledig hela helgen! jaja, det är kul att jobba där så det ska gå. nu har jag "chattat" på facebook i två timmar. imorgon blir det jobb och jag har bordsbokningarna. det kanske blir en tisdagscider om man har tur. annars är jag ledig på onsdag och då är det personalfest med harry's. på torsdag jobbar jag och på fredag ska jag och emelie till stranden. denna veckan kommer bli grym! godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback