you're listening to..

sammanfattningsvis har helgen innehållt allt en perfekt helg innebär. den inleddes med fredagsmys efter jobbet. shopping & fika på stan med emmie under lördagsförmiddagen och en sjukt trevlig personalfest på kvällen. vi samlades på wägga med chefen, hade vinprovning och fick dricka precis vad vi ville. lagom(?) runda under fötterna tog vi taxi till harry's där vi hade vip:en för kvällen, vilket innebär eget avspärrat område med stora soffor, ishinkar med champagne, cider och öl vid dansgolvet. jag hade en grym kväll med mina härliga arbetskamrater! fyfan vad roligt vi har tillsammans! efter stängning följde patricia mig hem och sedan däckade jag med mina high heels och ytterkläderna på i sängen. freshy! idag har jag & emmie kombinerat glass & girltalk i solen ute på wägga i det underbara vädret. ikväll har jag och my love grillat kycklingspett och snart blir det film & bakisbelöning iform utav chips och marabou med jorgubbar i. bättre start på min semestervecka kan jag inte tänka mig! imorgon blir det karlskrona med my love, shopping & kvalitetstid! ciao bellas!

Kommentarer
Postat av: nikki

Usch, jag känner mig så dålig som aldrig hör av mig. Jag saknar dig jättemycket fast du kanske inte tror det! Hoppas att allt är bra med dig och att du trivs, men vad jag förstått så mår du fint. :) Jag måste absolut hälsa på dig och emmie snart. önskar att allt vore lättare ibland! men du vet att jag alltid är här, oavsett vad. love u,(foevah;)!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback