happy birthday, emmie!

ännu en jobb-vecka har passerat. jag har saknat solen men samtidigt tyckt att regnet varit lite mysigt att vakna till. har fått en hel del gjort i veckan samtidigt som den känts ovanligt seg och kämpig. vissa veckor är väl inte lika bra helt enkelt. idag har jag varit ledig så givetvis vaknar man pigg som en mört klockan nio. det gjorde visserligen ingenting då telia bjuder på frihandsvisning av canal+ hela helgen så jag låg och morgonmyste till en smårolig tjejfilm, "the clique" tills det var dags att ta sig upp från ryggläge. därefter pratade jag med fina emmie, som fyller tjugo år idag! i tjugo år har jag känt henne, helt otroligt! imorgon ska det firas ordentligt och det ser jag verkligen fram emot! på söndag har hon släktkalas och då blir det en visit även där, efter det kanske vi slinker ner på harry's personalfest och umgås lite. det kommer bli en toppen helg, det känner jag på mig! behöver ladda mina batterier med lite glädje känner jag, denna veckan har varit tung utan någon riktig anledning. nu ska jag mysa ner mig i soffan bredvid robin som spelar wii. fick ett gratisnummer av glaomur i brevlådan som jag tänkte bläddra igenom medans jag äter mitt efterlängatde godis. ni som hört talas om "godismannen" på gottepralinen vet nog att han på något udda vis flörtat med mig tidigare, tills jag tog med mig robin dit en dag, haha. igår var han nere på jobbet och åt, då skrattade han bara åt mig för att han känner igen mig. (handlar nog godis lite för ofta där.) ikväll när vi gick ner hade han satt en lapp på dörren; "kommer snart åter". konstigt tyckte vi, men gick vidare till hemköp för att handla. påväg hem envisades jag med att jag ville ha godis därifrån men lappen satt fortfarande kvar, så vi satte oss på en bänk utanför och väntade, hahaha. robin är verkligen världens snällaste som har tålamod med mig. när "godismannen" kom tillbaka så skrattade han bara och släppte in oss. "ni hade max väntat 10 sekunder till, va?". sen fick jag 50 öres rabatt, inte illa va? hahahahaha.

i måndags kom även lilla fanny till världen. fanny: F alexandra: A joanna: J theodor: T = FAJT! det är vi det.

Kommentarer
Postat av: sis.

Fantastiska fyran! <3

2009-06-02 @ 09:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback