update.

ännu en vecka har passerat, en myckt bra vecka dessutom. efter jobb tre dagar var det dags att fira valborg. dagen inleddes med en promenad på stan med robin och en fika på briggens uteservering, hur mysigt som helst i den stekande solen! på eftermiddagen gick jag hem och svidade om, bättrade på sminket och fixade frillan för att tillsammans med emmie bege mig till rebecka för lite grillning och förfest. god mat, trevliga människor och några cider senare åkte vi ner till stan och gjorde ett snabbt stopp på harry's. (fritt inträde för oss anställda). därefter fick jag skjuts hem och somnade sött efter ett kexchoklad. i fredags var det dags för jobb igen vid 14.00 och dagen var helt sjukt stressad men avslutades redan 21.00 vilket var otroligt skönt! eftersom jag var home alone cyklade jag ner till hemköp och köpte chips som jag knaprade i mig efter en välbehövlig dusch. i lördags pep alarmet redan klockan 8, då en tripp till karlskrona var planerad. jag följde med emmie som shoppingassistent för att hitta ett snyggt partyplagg till nästa helg. så jag, emmie, rebecka, mija och christina strosade rundor i stan, åt supergod lunch i gallerian och shoppade lite smått allihop. jag blev lyckligt vetande att jag inte behövde betala av lika mycket på mitt lån denna månaden så spenderade resterande pengar på ett par efterlängtade jeansleggings och ett par killerheels på skopunkten. när vi kände oss klara begav vi oss hemåt igen, resten av lördagen tillbringade jag med my love. vi hyrde filmen patrik 1,5 och köpte smågodis som vi myste med i soffan. och ingen myskväll utan lite wii innan vi somnade. idag har varit en riktig slapp-söndag med sovmorgon, tvkollande, datorsurfande, telefontjattrande med emmie och tacos till middag. nu har kvällsmaten slunkit ner och filip&fredrik är slut så nu ska jag svida om till pyjamas och krypa ner i sängen. där blir det en film på min dator i min favorit sovställning, med huvudet på robin's bröstkorg och hans arm som håller om mig. godnatt sötnosar!

Kommentarer
Postat av: emma

saknade dig i lördags Joanna, men du verkade ha en bra helg där borta :)

Postat av: linnea.

låter helt underbart!

2009-05-08 @ 17:33:31
URL: http://linnearudolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback